Zuzmócska főz

Currys rántotta

2016. január 31. 15:11 - Zuzmócska

Hozzávalók: (3-4 főre)

  • 1 fej vöröshagyma
  • 10 tojás
  • 1 konzerv (450 g) darabolt gomba
  • fél üveg (~150 g) magozott, fekete olívabogyó
  • tej
  • curry
  • kurkuma
  • bors 

hozzavalok.jpg

Elkészítés:

Apróra felkockázzuk a hagymát, a gombáról és az olívabogyóról leöntjük a levet. Ez utóbbit fel is darabolhatjuk, ha nem szeretjük egészben. Olajon megdinszteljük a gombát és az olívabogyót a hagymával együtt. Közben a tíz tojást villa segítségével felverjük, ízlés szerint sózzuk, borsozzuk. Én szoktam belelöttyinteni némi tejet is, hogy krémesebb legyen a rántotta. A tojást ráborítjuk a megpirított hagyma-gomba-olívabogyó keverékre. Megszórjuk két kávéskanál curryvel és ízlés szerint még kurkumával. Vajas pirítóssal tálaljuk!

dinszt.jpg

currys.jpg

Sztori:

Nem vagyok egy nagy reggeli-rajongó (általában délben eszem először), és a tojásért sem vagyok kifejezetten oda, mert szerintem jellegtelen íze van magában. Ám curryvel és egyéb hozzávalókkal megbolondítva még én sem tudok ellenállni ennek a guszta és nagyon egyszerű rántottának!

kesz.jpg

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zuzmocskafoz.blog.hu/api/trackback/id/tr258330224

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sonne.hu 2016.02.01. 19:44:23

Ha curry, akkor ne kotanyi legyen, hanem irany a legkozelebbi azsia-bolt. En a madras curry-re eskuszom, kellemesen csipos, de meg nem gyilkos.

Zuzmócska 2016.02.01. 19:45:26

@sonne.hu: Köszönöm a javaslatot, ki fogom próbálni. Épp Kotányi volt itthon, szerintem valamelyik lakótársam vette. :)
süti beállítások módosítása